مطب دکتر براتی

معرفی خدمات پزشکی و پرستاری دکتر براتی در اصفهان

مطب دکتر براتی

معرفی خدمات پزشکی و پرستاری دکتر براتی در اصفهان

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان


در کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان طیف وسیعی از خدمات ارائه می شود که برای رفع همه چیز از مشکلات زیبایی جزئی گرفته تا روش های پیچیده تر (مانند پروتزهای کمکی ایمپلنت) عالی هستند.

پزشکان متخصص در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان همیشه مراقبت های دلسوزانه را در یک محیط بدون استرس ارائه می دهند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه خدمات دندانپزشکی زیبایی در اصفهان به دست آورید، در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات رایج کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

اعتماد به نفس، عزت نفس و لبخند بهتر از دلایل اصلی اکثر بیماران برای انجام دندانپزشکی زیبایی هستند. دندانپزشکان امروزی منابع و ابزارهای بیشتری برای کار دارند. آن ها اکنون می‌توانند گزینه‌های ساده، کارآمد و تقریبا بدون درد را برای اصلاح دندان‌های تغییر رنگ، بریده‌شده یا از دست رفته یا دندان‌های بدشکل، نامرتب، نامناسب یا دارای شکاف‌های بزرگ به بیماران ارائه دهند. برخی از خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی در اصفهان ارائه می شوند، عبارتند از:

  • سفید کردن دندان: سفید کردن یا همان بلیچینگ دندان دندان رایج ترین روش دندانپزشکی زیبایی برای روشن کردن (بلیچ کردن) دندان ها است.
  • ایمپلنت های دندانی: ایمپلنت های دندانی نسبت به برخی از دندان های مصنوعی برای جایگزینی دندان های از دست رفته جذاب تر از پروتز هستند.
  • روکش‌های دندانی: روکش ‌ها پوسته ‌های نازک و سفارشی هستند که برای بستن شکاف ‌ها یا پنهان کردن دندان ‌های لکه‌دار طراحی شده‌اند که به خوبی به درمان‌های سفیدکننده پاسخ نمی‌دهند.
  • باندینگ دندانی: باندینگ دندان گزینه ای برای تعمیر دندان شکسته، دندان تراشیده یا دندان های ترک خورده است.

در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها در کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان می پردازیم.

انواع دندانپزشکی زیبایی

بیشتر روش های ارائه شده در دندانپزشکی زیبایی سریع و بدون درد هستند. بسته به شرایط شما، این خدمات دندانپزشکی زیبایی را می توان به صورت ترکیبی یا جداگانه انجام داد.

سفید کردن دندان

از دندانپزشک خود در مورد فرایند سفید کردن دندان ها برای از بین بردن لکه ها و تغییر رنگ ها بپرسید تا بتوانید لبخندی سفیدتر و سالم تر داشته باشید. سفید کردن دندان در کلینیک دندانپزشکی زیبایی می تواند یک راه ارزان و آسان برای بهبود فوری لبخند شما در کمتر از یک ساعت باشد. سفید کردن دندان همچنین یک پوشش محافظ اضافه می‌کند، بنابراین حتما ابتدا دندان‌هایتان را به‌طور حرفه‌ای تمیز کنید تا قبل از جلسه سفید کردن، هرگونه جرم و پلاک را از بین ببرید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

جایگزینی دندان با ایمپلنت دندان

برای بسیاری از افراد، از دست دادن دندان ها به دلیل آسیب یا پوسیدگی دندان، شکاف ناخوشایندی ایجاد می کند. این امر بر عزت نفس و اعتماد به نفس آن ها تاثیر منفی می گذارد. با استفاده از خدمات ایمپلنت دندان در اصفهان اعتماد به نفس از دست رفته و زیبایی را به خود بازگردایند.

 ایمپلنت دندان به طور کلی یک روش دندانپزشکی زیبایی ترمیمی است. در این روش یک پیچ تیتانیوم (ایمپلنت ریشه) مستقیما در سوکت استخوان قرار می گیرد تا یک پایه محکم دائمی برای دندان جایگزین ایجاد کند. ایمپلنت های دندانی امروزی بسیار واقع گرایانه به نظر می رسند و به راحتی با هم ترکیب می شوند و لبخندی طبیعی به شما می بخشند. ضمن اینکه استخوان فک شما را حفظ کرده و با افزایش سن از شکل و یکپارچگی دهان شما محافظت می کنند.

روکش های دندان در دندانپزشکی زیبایی

آیا می خواهید با تغییر شکل، اندازه یا رنگ دندان های خود لبخند خود را بهبود بخشید؟ برای این کار در کلینیک دندانپزشکی در اصفهان اغلب از روکش های دندانی از جنس رزین، سرامیک یا پرسلن ساخته شده استفاده می شود. این پوسته‌های بسیار نازک و سفارشی شده با چسب به سطح جلوی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. باید بدانید که رنگ آن‌ ها را کاملا با دندان‌های دیگر شما ترکیب می شوند. روکش های دندانی بسیار واقع گرایانه هستند و اغلب برای پنهان کردن دندان های آسیب دیده، ترک خورده یا کج استفاده می شوند.

تاج های دندان

تاج های دندان شکلی از دندانپزشکی زیبایی هستند که برای بهبود لبخند شما بدون نیاز به تعویض یا صاف کردن دندان‌ها استفاده می‌شوند. تاج ها در بالای خط لثه اعمال می‌شوند. آن ها برای تقویت، حمایت و محافظت از دندان‌های ضعیف، ترک خورده و برای بازگرداندن اندازه، رنگ، شکل و ظاهر دندان استفاده می‌شوند.

باندینگ دندان در دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشک شما می‌تواند باندینگ را به گونه‌ای که با بقیه دندان‌های شما مطابقت داشته باشد، اصلاح کرده و شکل دهد. سپس از نور ماوراء بنفش برای سفت شدن و پیوند رزین همرنگ دندان به دندان خود استفاده می شود. از آنجایی که باندینگ کامپوزیت دندان نسبتا ارزان است، اغلب به عنوان جایگزینی برای ترمیم دندان‌های بدشکل، شکسته، ترک‌خورده یا پوسیده استفاده می شود.

اینله و آنله دندان

در دندانپزشکی زیبایی از پر کردن اینله دندان برای چسباندن به مرکز دندان شما استفاده می شود. یک آنله پرکننده دندان به سطح یا نقاط جونده دندان چسبانده می شود. هر دوی این پرکردن‌های غیرمستقیم زمانی قابل استفاده هستند که پوسیدگی جزئی باشد.

 در دندانپزشکی زیبایی، اینله ها و انله های دندانی جایگزین مناسبی برای روکش ها هستند، زیرا برای حفظ حداکثر دندان سالم باقی مانده طراحی شده اند. بر خلاف پرکردن دندان که می تواند در حین مراجعه به دندانپزشک اعمال شود، اینله (و آنله) دندان باید در آزمایشگاه ساخته شود. هنگامی که آن ها آماده شدند، دندانپزشک شما اینله و آنله های سفارشی را به دندان های شما می چسباند.

کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

هزینه خدمات کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان چقدر است؟

این بستگی به خدمات زیبایی دندانپزشکی شما دارد. هر کدام از خدمات زیبایی لمینت دندان در اصفهان و یا کامپوزیت و ارتودنسی قیمت متفاوتی دارد. ضمن اینکه معمولا بیمه خدمات زیبایی دندان را پوشش نمی دهد. اما در صورتی که پوشش داده نشود، کلینیک ها معمولا برنامه های پرداخت و منابع شخص ثالث را ارائه می دهند که می تواند به شما در مدیریت هزینه ها کمک کند.

دندانپزشکی زیبایی در اصفهان و قدرت لبخند شما

کلینیک دندانپزشکی در اصفهان قادر به ارائه درمان های بهبود لبخند، ترمیم و نگهداری بهینه سلامت دندان است. آن ها با استفاده از تکنیک ها و مواد پیشرفته، با افتخار لبخندی زیبا و طبیعی و تمام مزایایی که با آن همراه است را به شما ارائه می دهند.

خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت دندان در اصفهان نه تنها لبخند شما را بهبود می بخشد، بلکه سلامت کلی دهان شما را نیز تکمیل می کند. آیا می دانستید که لبخند زدن می تواند سیستم ایمنی بدن شما را نیز تقویت کرده و 7 سال به عمر شما اضافه کند؟

آدرس کلینیک دندانپزشکی دکتر کیانی: اصفهان ، خیابان وحید ، پنجاه متر پایین تر از خیابان حسین اباد ، ساختمان دنا یک ، طبقه چهارمپنجم

موبایل: ⁦09130754940 تلفن: ⁦09130754940