مطب دکتر براتی

معرفی خدمات پزشکی و پرستاری دکتر براتی در اصفهان

مطب دکتر براتی

معرفی خدمات پزشکی و پرستاری دکتر براتی در اصفهان

ختنه در اصفهان توسط بهترین دکتر ختنه در مرکز تخصصی ختنه اصفهان

ختنه در اصفهان توسط بهترین دکتر ختنه در مرکز تخصصی ختنه اصفهان

تلفن های تماس برای مشاوره و نوبت دهی ختنه نوزادان در اصفهان

۰۳۱۳۶۳۹۱۱۳۱      ۰۳۱۳۷۳۹۴۳۹۹     همراه: ۰۹۱۳۱۰۳۱۰۴۴

ختنه

چرا باید پسران را ختنه کرد؟ ختنه عملی است که در آن پوست اضافه سر آلت تناسلی برداشته می‌شود و با وجود آنکه در کشور ما اعتقادات و توصیه‌های مذهبی عامل اصلی انجام آن بوده، شده اما امروزه از ختنه به‌عنوان یک جراحی علمی یاد می‌شود و حتی در بسیاری از کشورها با وجود آنکه از نظر مذهبی نیازی به این کار نیست اما آن را انجام می‌دهند و مثلا در آمریکا 80 درصد نوزادان پسر ختنه می‌شوند و در ایران نیز حدود 95 درصد از پسران ختنه می‌شوند.

کودکانی که ختنه می‌شوند احتمال عفونت ادراری در آنها نسبت به کودکانی که ختنه نمی‌شوند 15 برابر کمتر است. تحقیقات نشان داده که با انجام ختنه احتمال ابتلا به سرطان آلت تناسلی در سنین بالا به مراتب کمتر می‌شود. ضمن آنکه این جراحی ساده و سرپایی احتمال انتقال عفونت‌هایی که بعد از ازدواج ممکن است از طریق رابطه زناشویی ایجاد شود را کاهش می‌دهد. همچنین احتمال انتقال عفونت ایدز نیز به این ترتیب کمتر می‌شودبنابراین باتوجه به اینکه عفونت ادراری در کودکان زیر 6 ماه بیشتر است، توصیه می‌شود ختنه در سنین پایین انجام شود.

بهترین دکتر برای ختنه در اصفهان

 

خدمات پزشکی در منزل اصفهان

حد اکثر بهره گیری از ویزیت پزشک در منزل:

در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای حداکثر بهره گیری از ویزیت با پزشک ذکر می شود : فهرستی از سؤالات را برای پرسیدن از پزشک خود تهیه کنید : همان موقع که در مورد سؤالات فکر می کنید، فهرستی از آنها را تهیه کنید .  از سؤال کردن هراسی نداشته باشید . مطمئن شوید که قبل از ترک  منزل پزشک به سؤالات شما پاسخ داده شده باشد . فهرستی از علائم بیماری را یادداشت کنید : هرگونه بیماری یا علامت بیماری را به پزشک تان بگوئید . اگر علائم بیماری خود را یادداشت کنید، احتمال کمتری وجود دارد که علائم مهم را فراموش کنید . هیچکس بهتر از شما نمی داند که حالتان چطور است . حتماً این حالات را با پزشک تان درمیان بگذارید . فهرستی از همه داروها، ویتامین ها و هر چیز دیگری که مصرف می کنید را پیش از ورود پزشک به منزل آماده کنید :  این فهرست بایستی شامل مکمل های گیاهی و غذائی باشد .

مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

بهترین کلینیک عمل زیبایی تهران

کاشت مژه سپاهان شهر اصفهان

کاشت ناخن در سپاهان شهر اصفهان

هاشور ابرو در سپاهان شهر اصفهان